Gambar Majlis Perkahwinan Ustaz Don Daniyal dan Husna (3 Foto)

| August 24, 2012 | 0 Comments

Melayukini.net – Gambar Majlis Perkahwinan Ustaz Don Daniyal dan Husna (3 Foto) | Dalam majlis perkahwinan Ustaz Don Daniyal ni, sekali tengok, selain dari perkahwinan seorang ustaz yang popular, tiada apa yang istimewa pada majlis perkahwinan ini. TETAPI, bila dilihat cara perkahwinan ini dijalankan, penulis terasa ingin memuji. Selain dari aurat yang terjaga, korang perasan tak, pengantin perempuan mengenakan pakaian pengantin bertudung labuh dan berjubah. Ustaz Don Daniyal pun sempoi je berjubah. Corak dan rekaan baju pengantin tu pun tampak cantik. Tiba-tiba nak tanya, kat mana eh nak tempah pakaian pengantin macam tu? Ramai orang kutuk sana sini tentang cara perkahwinan Melayu di Malaysia dijalankan tetapi tidak pula mendatangkan alternatif. Dan majlis perkahwinan Ustaz Don Daniyal dan isterinya Husna ni telah memberikan jawapan kepada kita semua. Berikut merupakan gambar-gambar dalam majlis perkahwinan Ustaz Don Daniyal dan Husna.


Lagi Maklumat Tentang Perkahwinan

1. Bakal Pengantin – 10 Kemungkaran & Bidaah Dalam Majlis Kahwin Melayu
2. Soal Kahwin – 8 Perkara Bidaah Dalam Perkahwinan Melayu
3. Hukum Bersanding Dalam Islam
4. Hukum Buat Pinjaman Untuk Berkahwin
5. Ustaz Azhar Idrus – Makan Kenduri Kahwin Tanpa Di Undang

Sumber Gambar: Facebook | Layari Artikel Perkahwinan Informasi Malaysia Kini

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Hiburan

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *